domingo, janeiro 23, 2005

Trovadoresca....muito trovadoresca....

Sedia-m'eu num domingo sem inspiraçom
e cercarom-mi os livros que grandes som.
Eu atendend'o meu amigu'... e verrá?

Estando no sofá ant'o desesperar,
cercarom-mi chocolates para eu mastigar.
Eu atendend'o meu amigu'... e verrá?

E cercarom-mi as dúvidas que grandes som,
nom ei i barqueiro nem sei esperar
Eu atendend'o meu amigu'... e verrá?

E cercarom-mi as dúvidas do mal estar,
nom ei i barqueiro nem sei estudar.
Eu atendend'o meu amigu'... e verrá?

Nom ei i barqueiro nem remador,
e morrerei ei fremosa no desespero maior
Eu atendend'o meu amigu'... e verrá?

Nom ei i barqueiro nem sei esperar
e morrerei fremosa no alto mar.
Eu atendend'o meu amigu'... e verrá?

Adaptação da cantiga "sedia-m'eu na ermida de sam simiom", de Mendinho.

Sem comentários: